boxxer

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin - 18 juli 2012 08:54

Dags för bröllop!

Klänningen har kommit och hänger nu i vårt gästrum! Den är vit och vackrast i världen!
Fotografen blev jimmys kompis bror. Det blir nog bra, han vill även ha betalt i form av ett igen igensatt dörrhål! Så vi har råd med en dj, och han vi har är en pojkvän till en vän till oss så det blir bra pris! han verkar jättebra!

Nu är frissa bokad oxå! Spännande..
Jag går och väntar på vad för tok mina vänner ska hitta på..jim har haft sin sexa och tyvärr kan jag säga att det va väldigt nära att bröllopet blev inställt efter den.fattar inte att hans vänner kunde vara så respektlösa mot mig..och honom..men jim och jag har pratat nu och det är bra...nästan..igen..känner mig sårad i hjärtat, men inte så mycket av jim utan av dem......hur kan de tro att det är ok ..och varför vill de att han ska ta och slicka på en annan naken tjej som sitter i hans knä med en stav? Varför? Och hur kan de tycka det är ok mot mig? Mot han? Och oss?

Men jag älskar honom så mycket och har åter igen börjat längta till vår dag!

Jag köpte klänningen på matildasfest i sundbyberg!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards