boxxer

Alla inlägg under april 2010

Av Elin - 30 april 2010 03:20

Sitter på jobbet och väntar på att kl ska bli sju och jag kan gå hem..

Än så länge helt ok pass..

Längtar dock till min lilla Gert och sängen...

one more night to go...

Av Elin - 23 april 2010 15:47

Har precis kommit hem efter en heldag ute.. är dunderförkyld och därmed helt färdig nu..

Åkte först till gränby för att handla diverse förnödenheter till helgen, sedan vidare till plantagen med C för att göra av med 1000spänn på onödiga men ack så vackra blommor till min nyförvärvade trädgård!!
Mest nöjd är jag över löjtnanshjärtansbusken.. wiiii

Nu är bara problemet att det är FROST fortfarande, så än så länge kan jag inte plantera något ute, för då DÖR det ju.. inge bra..

Inget är som väntans tider...


Sedan träffade jag P vid posten och vi gick en sväng och pratade en massa kulit..

Det går så långt mellan gångerna.. suck...


Nu sitter jag här och funderar på om jag ska sy klart klänningen jag börjat lite smått på..

Igår gjorde jag en (enligt mig) skitsnygg fjärrkontrollshållare som hänger över soffkanten med fickor för fjärrkontroller i..ja, jag tycker den är både snygg och praktisk!! Och ja menar jag gjorde den ju utan någon som helst mall..

kanske skulle jag blivit designer istället..

sälja fjärrkontrollsfickor för 500kr styck.. Wiiii...

Nej nu måste jag börja med nått vettigt, kommer bild på den utsökta fickan snart!!

hej

Av Elin - 19 april 2010 15:50

Ny blogg, testing

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards