boxxer

Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

Elwira

Av Elin - 15 februari 2012 10:56

Tänkte försöka starta om den här bloggen och låta den handla om mitt underbara barn, och hund... om allt spännande (kanske läs fruktansvärt tråkiga?) som händer varje dag när man är hemma med barn... och hund..


Vi får se om det funkar, jag är ju lite sämst på att uppdatera bloggar, men jag kanske kan komma igång lite mer..


Just nu sitter Elwira på golvet och leker med ett gult plastlock, det är fantastiskt hur lättroade de är.. barn OCH hundar.. Gertrud liggeer dock och snarkar på sin pläd. Syster engla ligger bredvid..

Elwira har precis lärt sig ta sig fram med lite hasande slash krypande gång och det gör henne mkt gladare! Innan hon kom så långt så satt hon mest och grina för att hon inte kom någon vart!

Dock är detta till Gertruds förtret, då hon gärna vill vara ifred från barnfingrar!! Men vi jobbar på att försöka få Elwira att INTE gå fram till gertrud hur som helst! Nästa gång är det en inte lika snäll vovve!
Gertrud, engla och Wiran har samma favoritleksak också, som skapar ett litet problem till och från. En grön plastboll som man kan stoppa godis i. Gertrud älskar den, engla avgudar den och Wiran vill tugga på den..

Det är så sött.. men kanske inte lika sött när den är full med hundslem, och Wiran vill smaka..

Fast va fanken.. lite skit är väl bara nyttigt?


  Elwira 5 månader.. Nästa malin baryard?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 29 oktober 2012 09:35

Glömde...nu är det gjort.. Underbart..

Av Elin - 29 oktober 2012 09:30

Elwira har varit snorig i en månad nu..hur länge ska det pågå? Och hon har inte börjar dagis än!? Börjar om tvåveckor... Spännande...och jag börjat jobba om tre...läskigt...minns ingenting ju...och hur ska jag ta mig upp om morgonen? Eller hur ska ja...

Av Elin - 18 juli 2012 08:54

Dags för bröllop! Klänningen har kommit och hänger nu i vårt gästrum! Den är vit och vackrast i världen! Fotografen blev jimmys kompis bror. Det blir nog bra, han vill även ha betalt i form av ett igen igensatt dörrhål! Så vi har råd med en dj, o...

Av Elin - 25 maj 2012 23:54

Väskor till alla tärnor och mig..om de vill ha...tycker att de blev söta.. Fotografen har backat ur..väntar på svar från en annan nu..hur svårt ska det va attkolla ett datum? när han svarat vet jag om vi har råd med en dj... Tårta ska beställa...

Av Elin - 8 maj 2012 08:37

Ja jag är inte förvånad att det strular..typiskt mig o min tur.. Först har fotografen ev fått förhinder o måste jobba på sitt eget jobb (sjuksyrra) Men hon jobbar på att byta tur och ska höra av sig..vi har em kille som kan göra det men vi väntar ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards