boxxer

Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

gert...dumma öga..

Av Elin - 22 mars 2012 15:25

Nu är det klart..Svendufva får det bli..och jag o Joanna har suttit o knopat ihop inbjudningskorten..vi blev så nöjda! Sr riktigt proffsiga ut! Så nu ligger de snart på posten! Kul!!


Wiran ställde dig upp mot vardagsrummsbordet idag själv för första gången! Blev så förvånad! duktig tjej!! Och hon har lärt sig kasta saker till gert.. och allt annat oxå.. Och hon vet att hon inte får röra vattenskålen.. men hon är smart.. ingen har sagt att man inte får kasta saker i vattenskålen.. än.. så hon sätter sig en bit bort.. med sin grej.. och så kastar hon.. och sen mååååste hon ju hämta saken för att kunna fortsätta kasta...så söt..busunge!!


Och jag blir så arg på mig själv...sparkade boll med gett idag o hon fick den rakt i ansiktet o började blöda från ett sår i ögonlocket! Sen såg jag att hon även hade sår i ögat..så det va bara att åka till veterinären...billigt o bra..

va fint! Hade riktiga sår i ögat..han räkna till sju små sår! VARFÖR? Stackars gert..så nu har hon ont..o jag är fattig..verkligen vad som behövs när vi ska bygga garage, gifta oss OCH jag är mammaledig... nått mer??

  


   

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 29 oktober 2012 09:35

Glömde...nu är det gjort.. Underbart..

Av Elin - 29 oktober 2012 09:30

Elwira har varit snorig i en månad nu..hur länge ska det pågå? Och hon har inte börjar dagis än!? Börjar om tvåveckor... Spännande...och jag börjat jobba om tre...läskigt...minns ingenting ju...och hur ska jag ta mig upp om morgonen? Eller hur ska ja...

Av Elin - 18 juli 2012 08:54

Dags för bröllop! Klänningen har kommit och hänger nu i vårt gästrum! Den är vit och vackrast i världen! Fotografen blev jimmys kompis bror. Det blir nog bra, han vill även ha betalt i form av ett igen igensatt dörrhål! Så vi har råd med en dj, o...

Av Elin - 25 maj 2012 23:54

Väskor till alla tärnor och mig..om de vill ha...tycker att de blev söta.. Fotografen har backat ur..väntar på svar från en annan nu..hur svårt ska det va attkolla ett datum? när han svarat vet jag om vi har råd med en dj... Tårta ska beställa...

Av Elin - 8 maj 2012 08:37

Ja jag är inte förvånad att det strular..typiskt mig o min tur.. Först har fotografen ev fått förhinder o måste jobba på sitt eget jobb (sjuksyrra) Men hon jobbar på att byta tur och ska höra av sig..vi har em kille som kan göra det men vi väntar ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards