boxxer

Alla inlägg under augusti 2010

Av Elin - 1 augusti 2010 01:24

det är vad jag ägnat mig åt denna lördageftermiddag...

började med att springa 2.5 km.. tungt som fan, glömde stretcha sist.. men med lite mental pepning gick det till slut... sen va det bara att åka t kvantum och biltema för att fixa div saker..

sedan hem för det efterlängtade uppdraget.. svarta-vinbärs-saft!!

Vem sa att det va en baggis??

Kladdigt som fan...tittade bort i 2 (TVÅ) sekunder(SEKUNDER) och safthelvetet (HELVETET) kokade över och beklädde hela spisen och golvet med översvämmad sockerlag (Typ-önskar jag tog kort) Men tant elin fixade det och gjorde 3.4 liter supergod saft!! och spenderade 2h extra i köket för att ta bort översvämmad saft...funderade på om *Rosa spis* va nått som kunde bli hippt....men insåg snabbt att det kanske bara va en dålig ide....

Har haft superdåligt samvete för gert sista dagarna, för ja inte tränat nått sen jag kom hem från semestercampingen.. dä hade hon iaf en massa att kika på..nu är det som *vanligt* igen.. Anna.. HJÄLP!!!. jag ringer dig på måndag.. så du vet om du ska undvika telefonen eller inte ;p

Hon har iaf tagit efter en massa från catrin..hon har börjat skita i *loss* och grannen är så förvånad då hon varit så väluppfostrad tidigare.. morr, ska försöka ta det ur henne, men hon älskar ju det där... när man försöker ta henne!!...hon är så söt

Snart är det dax för jopp igen.. måndag närmar sig med stormsteg... vart tog semestern vägen?

tjing

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards